Liglass by Jan Saudek

Jan Saudek

Světoznámý fotograf a malíř Jan Saudek koncem září v Praze slavnostně představil exkluzivní kolekci skleněných šperků, kterou navrhl pro tradiční českou značku LIGLASS. V limitované edici „LIGLASS by Jan Saudek“ se odráží vzpomínky na dětství a zároveň charakteristická saudkovská extravagance. Náhrdelníky, náušnice i náramky lze koupit ve vybraných obchodech a na e-shopu společnosti LIGLASS.

 

Kolekce „LIGLASS by Jan Saudek“, kterou tvoří celkem 12 šperků, se vyznačuje barevností, jemností a osobitým šarmem.

 

Co Vás při navrhování šperků nejvíce inspirovalo?

Inspiraci pro své návrhy jsem čerpal z dětství, kdy jsme si jako malí kluci hráli s kuličkami a duhovkami, které jsme cvrnkali do důlků. Kdo měl duhovku, byl král. A samozřejmě ženy, jejich krása a osobitost promítnutá do šperků.“

 

Právě ona zmíněná duhovka se stala předlohou pro ústřední šperk celé kolekce – Duhovky.

 

Proč jste se rozhodl navrhnout kolekci právě pro značku LIGLASS?

 

„Chci ukázat, že sklo je pro šperk úžasným materiálem a také podpořit tradiční české řemeslo jako je sklářství a navrátit tak skleněným šperkům věhlas a oblibu u českých žen.“

 

V exkluzivní umělecké kolekci jsou zastoupeny jak téměř „galerijní“ kousky, tak i šperky pro všední den. „Určitě se stanou hitem podzimní sezóny,“ věří Miss ČR Kateřina Průšová, která šperky prezentovala na slavnostní módní přehlídce. „Mým favoritem je Nostalgie – náhrdelník jako stvořený pro ty nejslavnostnější příležitosti, a pak navýsost šmrncovní Janovy slzy. Vždyť která žena by alespoň na chvíli nechtěla mít ve svém dekoltu pár Mistrových slz?“ usmívá se sympatická modelka.

Jan Saudek

 


 

 

 

 

 

 

 

Máte zájem prodávat kolekci „Liglass by Jan Saudek" ve svém obchodě či e-shopu?

Kontaktujte naše obchodní oddělení: 

Michaela Möllerová

e-mail : Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript

telefon:736 481 445



 


publicita-oppi-logo publicita-mpo-logopublicita-eu-logo
Společnost LIGLASS, a. s. získala dotaci na projekt Marketingová inovace – principiální remodeling odbytových kanálů v rámci programu Poradenství – dotované poradenské služby poskytované externími poradci. Výzva I, prioritní osa 6 – Služby pro rozvoj podnikání. Projekt je spolufinancován Evropskou unií, poskytovatelem dotace a správcem programu je Řídící orgán OPPI – Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR.